söndag 13 september 2009

Vi är bäst!

Nåja - näst bäst... Tvåa igen i lätt C, denna gång i Skogslotten 6 sept. Regnet öste tidvis, ett väder jag gillar. Rätt svår, tung bana som kändes i benen. Vi var bara tre hästar som fick dubbel-nolla... Trixiga omhoppningsvägar som jag tog galant. Första gången Samuel verkligen vågade rida snävt. Jag visade vad jag går för och hoppade nästan stillastående. Jag är bäs... nä, nä okej då...

Det var div II norra, första omgången. Lagklassen gick så där. Blev för lång på raksträckan och stannade på ett hinder. Skäms lite för det. Alla i vårt lag fick fyra fel var. Vi blev sexa. I Åkerbos andra lag vägrade alla ut sig.

De har ovanligt snygga rosetter där i Skogslotten. Fast grimma och grimskaft - vad ska man med det till??
Kika på resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar