söndag 16 augusti 2009

Tvåa i Lätt C i Kinda


Nu är vi verkligen på G! Första placeringen i Lätt C för Samuel (inte för mig...) Idag hade vi jättekul! Jag hoppade som en gud och Samuel hängde med bra. Vilket team vi börjar bli. Och priset -en hel hink med frukt och morötter - helt i min smak. Extra stolta är vi eftersom det var en division II tävling för södra distriktet, så det var ju duktiga ryttare vi slog.

Nollade i clear rounden i Lätt D också! Många rosetter blir det. Amanda coachade.





2 kommentarer:

  1. Bäste herr Rudolf, låt mig bli den första att få framföra mina gratulationer här på din egen blogg! Jag är förvisso en tvåbent dam som inte har direkt koll på allt som har att göra med det du ägnar dig åt dagligdags - men jag gläds verkligen med dina framgångar och hoppas på en fortsatt glansfull tävlingskarriär.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera